Jó estét! – Jó cégérnek nem kell reklám
Jó estét!
Jó cégérnek nem kell reklám
Jó cégérnek nem kell reklám, tartja az ősrégi közmondás. Ami, ha valóban így lenne, akkor a marketinggel és a public relations, azaz közönségkapcsolatokkal foglalkozó szakemberek bizony lehúzhatnák a redőnyt. De erről szó sincs, helyette nem győznek saját maguknak is igazán jó cégért találni. Valami olyat, ami ütős. Napokon át megy is a vita, mi az, ami bejönne a megrendelőknek. Minél többnek, hogy utána annál több arculatot tervezhessenek másoknak. Hasonló építő vitákat karöltve a megbízóval.
Aki bizonyos lehet akár csökönyös is. Főleg azért, mert nem ért a marketinghez. Gőze nincs arról, mitől lesz egy logó, egy termékszlogen, egy reklámspot olyan, amitől az beférkőzik, és ott is marad az emberek agyában. Ami nem baj, nem is várja el a megrendelőtől senki, hogy értsen a marketinghez, ha értene nem is kellene szakemberhez fordulnia. De az valahogy elvárható lenne, hogy elfogadja annak a tudását, akit felkér arra, hogy segítsen neki.
Már ha jó reklámszakembert fogad fel. Mert bizony az sem könnyű manapság, hogy valódi szakértelemmel rendelkező marketingcsapatot találjon az ember. Benne olyan csapattagokkal, akik valóban tudják miről beszélnek, tanultak, tapasztaltak, gyakorlottak, becsületesek, tényleg win-win kapcsolatra törekszenek, nem csak állítják magukról. Akik gyakorlatorientáltok, precízen és elvárható időn belül dolgoznak. Olyan szakemberek, akiknek nem kell cégér, mert a munka amit kiadnak a kezükből önmagukért beszélnek. Mint egy semmitmondónak látszó cipő, ami felvéve meglepően kényelmes.
Szerző: Polgár Ágnes
Kép: Starlet Photograpy